Stall Stora Hermanshult

Tidig morgon

Publicerad 2016-10-09 08:58:19 i Allmänt,

Usch, idag tog det verkligen imot att gå upp! Trött och känner mig lite förkyld och ruggig. Dessutom va det jättemörkt när jag gick upp och jag hörde hur regnet slog på fönstret. Jag jobbar kl 7-15 idag, så det va bara att klä på sig varmt, ta på sig pannlampan och släppa ut hästarna vid kl 6, något som inte bekymrade dom det minsta! Fort ut skulle dom 😉 Men idag fick dom faktiskt ha regntäcke på sig.

Blir att hämta hö senare och fixa stallet. Ridning hinner jag tyvärr inte med och eftersom jag dessutom jobbade kvällspasset igår ska det bli skönt med en ledig kväll i soffan! Dygnet borde ha fler timmar, jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen!? Jag försöker att planera men hur jag än gör verkar det som allt tar längre tid än beräknat.

Det har varit lite mycke på senaste tiden. Med allt. Ibland får jag nästan stanna upp och koncentrera mig på att andas för att jag känner mig stressad. Men jag vill inte klaga. Det går nog över.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela