Stall Stora Hermanshult

Höstdepretion, eller vadå!?

Publicerad 2016-10-14 17:26:54 i Allmänt,

Den här veckan har jag känt mig SÅ trött. Verkligen helt orkeslös. Känner inte igen mig själv. Allt har varit en kraftansträngning. Är det en höstdepretion, eller vadå!?

Ibörjan av veckan kände jag mig inte 100% frisk. Förkyld, ont i halsen och hostig. Dagisbaciller, brrr! Och extremt trött. Men tröttheten har hållt i sig hela veckan.

Därför har hästarna också fått lite ledigt. Molly har vilat helt och Jambal har Maléna motionerat lite. Madde va även ute och hjälpte mig med Nils i tisdags och hon kommer även en sväng imorgon.

Men vi får helt enkelt ta nya tag nästa vecka! Det är bra att vila sig iform ibland också 😉

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela